Saturday, February 27, 2010

Primele semne de primavara

Credeam ca primavara a venit si chiar imi doream acest lucru insa se pare ca nu tot timpul ce iti doresti se si intampla. Mi-ar place sa aud numai vesti bune insa nu e tot timpul asa... acum ceva timp aud un zvon...cum ca a murit un anume Rares Jitariuc...imi doream sa fie doar un zvon insa dupa cateva cercetari am aflat ca zvonul e adevarat. Pentru mine Rares nu a fost doar un "anume" desi timpul petrecut cu el nu a fost extraordinar de lung, viata ne-a pus pe cai diferite insa mie imi va ramane in minte amintirile cu el de parca ar fi fost azi...si poate multa lume nu o sa inteleaga ce urmeaza sa scriu insa Rares de acolo de sus sigur va zambii...asa ca draga Rares...sa sti ca nu am uitat...cum am fost impreuna pe "cosi", cum ne-ai dus de nas in cel mai placut mod cu "murdarici" si comoara ascunsa in cotloanele "de la 6"... nu am sa uit nici sedintele de bilologie de la casa pioneriilor...nu am sa uit primul film foto developat impreuna (in cazul meu a fost si ultimul...), inca mai sunt uimit si azi de faptul ca tu in clasa intai erai poate mai citit decat invatoarea... as mai avea multe de spus insa restul imi raman doar in minte ...Rares... Sa te odihnesti in pace !!
Naah bun, acum ca mi-am sters lacrimile de la ochi sa continui...dupa cum spuneam primavara se lasa asteptata asa ca am dus pana la capat "Hard Moves" in sensu ca mi-am predat cardul cu traseele facute...care arata cam asa (in ultima zi a mai picat si 47....eeeexxxtrem de greu)
Rezultatele oficiale se pot ceti AICI, si dupa cum se poate observa am terminat pe locul 47 din 165 de concurenti !!! insa muulta lume nu a mai depus cardu deci nu va lasati impresionati de pozitia din clasament ca nu sunt chiar asa bun :)))....oricum ma puteti felicita si daca nu pentru rezultatele astea macar pentru talentu meu fotbalistic...adica chiar daca am o "mingea sub tricou" ma misc ca o gazela pe teren...dovada:


Sper sa vina odata primavara ...si pe cat se poate sa auzim doar de bine..

No comments: