Monday, September 13, 2010

Un Septembrie plin

Nu bine ma intorc din concediu si dau de o veste cum ca in 26 Septembrie are loc un fel de campionat al Regensburgului la catarat. Ptiii si uite asa imi creste motivatia sa mai fac ceva miscare. Si ca sa fiu sigur ca motivatia nu dispare imi anunt prietenii din zona despre concurs iar raspunsul e imediat pozitiv pentru Catalin, Ami si Andrei. In urma raspunsurilor primite incep sa realizez ca mai mult de locu 4 nu am cum sa iau :))) nah ce sa facem mai trece un an fara podium :)) Apropo de podim sunt total revoltat de ce am cetit pe net zilele astea legat de echipa de ping pong a Romaniei. Cica or trecut de semifinale si dobitocii de ziaristi baga titlu de-o schioapa cum ca locul doi e asigurat...cum dracu pot sa scrie asta? eu daca as fi in locul sportivilor respectivi si as citi asta numai a motivatie nu mi-ar suna.... ba dimpotriva. De ce nu au spus ceva de genu...inca un pas spre aur...sau ceva de genu asta...a trebuit ei sa bage ceva cu locu doi ca doar e bun si ala. In fine nu are rost sa ma agit, unul dintre motivele pentru care imi place cataratul este ca iesi castigator oricum, adica lupta o duci cu tine, incerci sa iti depasesti limitele proprii. Din acest motiv de multe ori dupa ce am participat la vreun concurs unde am dat totul pe final eram extrem de multumit chiar daca in clasament eram de la mijloc in jos (sa nu spun la coada :)) ). Aveam in plan sa ma antrenez la maxim luna asta pentru a fi in forma maxima la concurs stiind ca traseele vor fi foarte frumoase si interesante. Planu a inceput bine cu o iesire la catarat in jurul Regensburgului avandu-i ca si parteneri pe Andrei si Ami.

Io cu morcovu la vedere...

A fost un sfarsit de saptamana foarte fain chiar daca prima zi a plouat si nu ne-am catarat cat am fi dorit am vizitat o faleza foarte frumoasa in Altmühltal si anume Schnellneckwand. Plin de trasee tari de la 9 in sus. Ha ha nu va speriati ca nu am sarit atat gradu am gasit si un 6+ de moral cu asigurari rare si ruginite in care mi-au tremurat ...toate cele :)). Ar mai fi fost un 7- pe care aveam ce sa fac insa ploaia ne-a oprit asa ca Andrei si Ami se dau pe ceva tare unde ploaia nu a ajuns, iar eu ma distrez cu Lucas si Dani.


Ami

A doua zi mergem la o faleza unde stiu ca se usca repede dupa ploaie si anume la Schönhoffen. Aici ne dam pe 3 faleze Labertalwand, Schwarze Wand si Eisenbahnerwand. Andrei si Ami scot la vedere niste trasee de incalzire intre 7- si 7+ pe care le incerc si eu insa sunt la limita si le trec in lista cu proiecte pe care tare as vrea sa le scot anu asta (am si un plan secret cum sa ajung la ele cu Simo...vreme buna sa fie).


Ami se incalzeste pe Zeichen der Freundschaft (7-)

Andrei are chef sa faca ceva mai tare asa ca alege cel mai tare traseu din zona Träge Wampe (9)care desi e scurt e foarte fain ...eu as spune ca e un Action Directe in miniatura :)) Desi nu iese traseul e pe placul lui Andrei si lucreaza la el cam tot restul zilei pana ramane fara energie... asa cum trebuie dupa o zi plina de catarat :)


La spot ca pana la prima bucla mai e ceva..

Andrei chiar sub top si o miscare "complexa"..

Saptamana ce vine nu fac nimik din ce mi-am propus din motive profesionale si simt cum mai am un pic si explodez daca nu catar ceva. Asa ca ma trezesc avand doar un weekend in fata pana la concurs si eu cu pregatirea sunt in spate rau de tot...sau ma rog departe de ce aveam in plan.
In ultima saptamana trag de mine poate prea tare si dupa o saptamana in care in fiecare zi am bagat fie panou, fie alergat si bicicleta se apropie weekendu si eu am restante mari de somn si ma simt super obosit. Totusi motivatia e la nivelu de sus asa ca astept cu nerabdare ziua de duminica. Din pacate pe ultima suta de metri Andrei si Ami ma anunta ca nu pot sa faca deplasarea la Regensburg din terte motive si sunt un pic dezamagit pentru ca eu ii vedeam pe amandoi cel putin in finala si dupa cum vedeam eu lucrurile Ami sigur prindea podiumul (asta ca sa nu zic ca 99% lua locul I). Dar zilele nu au intrat in sac si sunt convins ca or sa mai fie ocazii ;)
Despre concurs nu am decat cuvinte de lauda, traseele mi se par super faine, cred ca e pentru prima data cand termin un concurs de boulder si desi sunt sleit de puteri mai am piele pe degete. Traseele au fost super tehnice, ca dovada am reusit sa fac 21 de flash-uri, vreo doua topuri si vreo 4 intermediare. per total am iesit pe locu 25 din vreo 37 de concurenti la categoria mea de varsta adica intre 18 si 39 ani.


Finala la masculin (18-39 ani) a fost pe un traseu super tare...

Pe final imi doream foarte mult sa mai dau top la cel putin 3 trasee care in mod "normal" ar fi trebuit sa iasa insa oboseala si-a spus cuvantul si nu am reusit sa ajung in top, insa sper ca traseele sa ramana pe viitor si sa am timp sa le lucrez cand sunt odihnit.

Finala la fete (sub 18 ani) ...foarte spectaculosa...

"Calificarea" a fost pe trasee de boulder, 40 la numar iar in finale se califica primii 5 din fiecare categorie de varsta fete/baieti sub 18 ani, fete/baieti 18-39 ani si categoria masculin peste 40 ani (aici e si Cata), finalele desfasurandu-se pe trasee de escalada. Dupa 4 ore cat a durat faza din calificari urmeaza o ora pauza inainte de finale. In aceasta pauza ii spun la Catalin sa se pregateasca ca sigur e in finala...el este insa mai rezervat, insa stiu eu ce stiu ;) si bineinteles ca am avut dreptate Catalin se duce in finala de pe locu 2 cu un punctaj exceptional.
Pana sa ajunga la categoria lui Catalin adica masculin peste 40 ani admiram juniorii si junioarele care dau dovada de niste calitati iesite din comun (sincer nu stiu de unde mai aveau atata energie...) si finalele sunt un adevarat show, fiind nevoie de super finala atat la fete cat si la baieti (sub 18 ani).

Podiumul la juniori (a se observa in stanga imaginii...viitorii campioni Lucas si Alex)

Vine si randul lui Catalin si aveam emotii pentru ca am vazut incercarile dinaintea lui iar traseul prezenta cativa pasi grei unde cei dinaintea lui au clacat. Insa Catalin desi cel mai scund dintre finalisti (!) uimeste asistenta cu usurinta si eleganta cu care trece toti pasii grei unde ceilalti au cazut. A catarat foarte frumos si desi nu a asigurat topul cazand chiar de sub top nimeni nu a reusit sa ajunga atat de sus si astfel Catalin-Sebastian Ghimpu e CAMPION al Regensburgului !!!!!! Bravo Cata !!!!!!!!


(podium masculin 40+) Locul I Catalin

Nu i-am facut poze la Catalin ci l-am filmat iar el s-a incapatanat si nu a cazut asa ca mi s-a oprit aparatu de doua ori. Mai jos trei filmulete cu reprezentatia lui Cata din finala:



Catalin in finala (1)





Catalin in finala (2)



Catalin in finala (3)

Clasamentu oficial va aparea pe site-ul de la sala de catarat din Regensburg iar mai multe poze voi publica in viitorul apropiat AICI.

Se anunta o toamna plina de competitii gen concursuri de catarat si alergat, nu am sa le enumar insa sa va pregatiti sa va stresez cu tot felu de postari de genu asta...

o prins gustu...

1 comment:

Anonymous said...

Bună Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un email asculta.whisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!