Thursday, October 29, 2009

Internetu' bata-l vina

As dori sa fac o mica descriere a structurii blogului mai exact a blogurilor care le am in sectiunea "bloguri preferate" precum si a linkurilor de la sectiune "site-uri de interes".

Deci sunt cativa oameni pe care ii cunosc personal insa sunt si oameni pe care nu ii cunosc decat prin intermediul blogurilor oferite de acestia.

Sa ii luam pe rand…

Pe multa lume o cunosc din cadrul clubului Alternative sau datorita actiunilor organizate de acest club minunat a carui link il gasiti la sectiunea : “site-uri de interes”. Nu am sa incep acum sa descriu clubul care printre randurile alpinistilor nu mai are nevoie de nici o prezentare, doritorilor de amanunte le lansez o invitatie sa viziteze site-ul clubului. Veti gasi pe site-ul clubului AlternativeTM atat povesti ale unor ture frumoase (cu poze... normal ) cat si informatii utile legate in special de alpinism si escalada. Totusi cateva cuvinte ce reprezinta AlternativeTM pentru mine…. oamenii acestui club au reusit sa imi injecteze pasiunea care o am pentru catarat, si mai mult au reusit si continua sa imi acorde o “educatie” alpina de fiecare data cand am nevoie…

Gianina si Alin ne depaneaza cu un talent deosebit turele montane si nu numai in blogul lor : "Pasi in 2 pe munte". Veti gasi aici povesti ale unor ture din fiecare anotimp si o sa incepeti sa ii invidiati si sa va bucurati in acelasi timp pentru turele frumoase pe care reusesc sa le faca.

Blogul lui Calin si Pappilon ne prezinta situatii si ganduri as spune eu destul de interesante si care isi au lacasu in inima/gandul fiecaruia chiar daca intr-un lacas uneori bine dosit si uitat. Va invit sa cititi ce scriu si sa nu ii judecati la prima “emotie” pe care v-a starnit-o :) decat daca aceasta ar fi una pozitiva :).

Pe Kobe nu il cunosc personal insa imi place foarte mult sa ii citesc blogul: Kobe's Climbing Blog si ma bucur ca ne impartaseste realizarile lui…pe care le consider deosebite. Veti gasi aici multe informatii utile celor care doresc sa mearga la catarat in Cheile Bicazului sau imprejurimi.

Tot in gama realizarilor in domeniul escaladei si alpinismului as incadra si blogul lui Costin:
Primprejur Pe unde am mai umblat, ce am mai aflat si infaptuit. Povesti frumoase “spuse” uneori in dialectul mioritic care sigur are sa va cucereasca.

Ultimul blog adaugat este cel al lui Adi Margea: Catararea si... lumea prin ochii mei , cred ca va devenii unul din blogurile preferate, poate si datorita faptului ca il cunosc pe Adi si stiu ce baiat fain e ;)

La fel ca si pe Margica il respect foarte mult si pe Adi Valean din a carui blog: snow-trace , un iubitor de munte are multe de invatat, si calitatea informatiei eu consider ca este de cel mai inalt nivel.

Un link interesant pentru cine vrea sa mearga la catarat in Austria este Catarare in Austria-Tirol. Am gasit aici multe topo-uri bune si descrieri bune cum se ajunge la faleze.

Linkul catre actualul meu club de fotbal SV Obertraubling:" Clubul meu de fotbal " este prezent si el pe blog in speranta ca fanii vor umple cele 4 trepte cat reprezinta tribunele :)

Cum traiesc in Regensburg exista si aici un site al cataratorilor din zona "Catarare Regensburg" cu informatii utile pentru cei interesati sa catere in zona.

Nu in ultimul rand linkul spre minunata sala de catarat din Regensburg: "Sala de catarat" foarte faina sala asta care sper sa ma ajute sa catar mai bine.

Mai am si alte bloguri pe care le vizitez cu placere dintre acestea ar fi:
Hoinarii: - turele lui Suca si Elena sigur va vor cucerii ….
Satmareanca: - un blog de care am dat intamplator cand vroiam sa vad ce se mai intampla in orasul meu natal…
Jurnal de week-end si calatorie : - povesti spuse de Silvia cu precadere legate de munte si (ce ma interesa pe mine) zona Costila.

Bun …gata cu reclama…mai citesc si alte cele insa nu va spun ca dupa aia bat la ochi…cum de am atata timp liber de navigat pe net :)

4 comments:

Papillon said...

multumesc. dragut ca ma lauzi. da' mai bine baga o critica acida, poate-i mai constructiva. hai, te rog...

Cristi Trandafir said...

mah, io scriu ce gandesc...si cam asta gandesc eu despre blogul tau...ca iti convine sau nu ...ata e :)

Calin.Crainic said...

apai... daca tie iti place... ma bucur. stiu ca tu macar, esti un om cu gusturi rafinate...

jdira said...

mai imi promovez si eu site-ul ;)) daca tot iti citesc blogu