Wednesday, November 18, 2009

Din seria Soul Move

Ca sa nu ma repet cu povestile astea plictisitoare (pentru unii) legate de boulder in sala am decis sa comasez ultimile doua editii din Soul Move Sud intr-o singura poveste.
Prin urmare am sa incep cu povestea a ce s-a intamplat la Ingolstadt. Castigul pe care il vad eu este ca am reusit sa il conving pe Catalin sa vina si el la evenimentele astea si dupa cum ma asteptam i-a placut si lui foarte mult. Asa ca deja e batut in cuie ca vom participa si la editia din Munchen. Din cate am cetit eu pe site-uri dupa concurs editia de la Ingolstadt a avut si mare succes legat de numarul de participanti ("record" doborat de editia de la Munchen ...ce urmeaza :) ) Asta nu a insemnat neaparat inghesuiala pentru ca sala este foarte generoasa si timpul alocat celor 35 de trasee este indeajuns. Cred ca incep sa ma obisnuiesc cu evenimentu asta pentru ca nu am mai fost la fel de impresionat (pana la extrem) de trasee, oarecum stiam ca sunt foarte faine si ca trebuisa sa incerc sa ma dau pe cat mai multe.
Am avut si multumiri si deziluzii cand nu imi iesea cate un traseu insa important este ca m-am simtit bine. Daca anu trecut la Ingolstadt a fost editia finala si s-a sfarsit cu vizionarea filmelor care au intrat in concursul "Scarpa Video Contest" anul acesta organizatorii au pregatit pe final un concurs de High Jump, castigatorii urmand a primii drept premiu doua saltele de boulder Ocun. Cu ocazia asta am vazut si eu pentru prima un concurs de High Jump, se incepe de la un jump mic si treptat inaltimea creste. Competitia a fost foarte spectaculoasa mai ales cand un concurent mai mic de inaltime reusea efectiv sa zboare pana in priza de top....a fost super...aplauze, si incurajari ...ca la stadion :)
Pentru clasamentul oficial al etapei de la Ingolstadt click AICI. De observat pozitia excelenta a lui Catalin!! locul 29 din 152 de participanti !!!...Bravo Cata!!!
Mai multe poze de la eveniment gasiti la link-ul:
- http://www.soulmoves.de/v/2009/sued/ingolstadt

Ce pot sa spun despre etapa de la Munchen pe langa ca a fost fain si alea alea e ca m-am simtit excelent din punct de vedere fizic poate si datorita antrenamentului de sala care a inceput odata cu venirea "frigului". Am plecat destul de multumit de ce am realizat chiar daca mai era un traseu doua care puteau pica insa mainile mele erau deja prea umflate ... Catalin a fost si el prezent si din nou a avut o evolutie foarte buna.
Rezultatele AICI. Impresii, interviuri si poze AICI.
Urmeaza turu doi la alegeri si eu trebuie sa fac o alegere destul de grea...sa merg la vot sau la o noua intalnire de boulder din zona?....hmmm tara se cam duce de rapa cu alianta lu'peste intre pnl si psd insa eu sper ca El'capitanu Traian sa castige si sa aiba succes in a rupe dintii rechinilor :))) sau macar sa le plombeze gaurile alea negre care inghit banii pe spinarea poporului ....Nu imi ramane decat sa sper pentru ca sansele sa particip la vot scad considerabil cand pun in balanta statu la coada la consulat si propunerea lui Catalin ....

3 comments:

jdira said...

ce viatza grea ai

Papillon said...

rupe-le camasa! fa-i ko!

Cristi Trandafir said...

pai ce ma fac daca catara la bustu gol ....ia vezi aici: http://www.ostbayern-climb.de/mcblog/mcblog_doDetail.php?lfd=272