Wednesday, December 2, 2009

Mix de Decembrie

In postarea asta am sa incerc un mix de evenimente nu neaparat importante din viata mea dar care le gasesc bune de pus pe blog. Deci sa incep cu inceputu....e Decembrie vin sarbatorile de iarna si chefu de munca scade drastic la altii ca la mine e scazut de cand ma stiu :)) si uite asa in loc de meetinguri de proiect se fac meetinguri de organizat activitati distractive. Hotaram sa mergem cu colegii la karting, pentru a doua editie a "Hella Grand Prix".
Trebuie sa imi apar evolutia excelenta de anu trecut cand am obtinut pole position si am obtinut al doilea "cel mai bun timp pe tura". De data asta concurentii sunt mult mai "bazati" ca si anu trecut asa ca voi avea de muncit mai serios. Am inceput cu emotii poate si datorita faptului ca antrenorul personal (i.e. Simo) era de fata, si la start am fost pe locul 9, destul de slab. Totusi fata de anul trecut concurentii sunt foarte priceputi iar traseul este aproape in intregime schimbat, doar vreo doua curbe au ramas la fel. Cursa decurge cum altfel decat in viteza iar adrenalina si distractia este maxima atat de maxima incat la un moment dat Bogdan trebuie sa abandoneze cand se afla pe locul 1 pentru ca i se facuse rau....deci nu e chiar joaca :))
Dupa cursa stam la o bere si din vorba in vorba pulsul revine la normal si sunt numa bun de condus inapoi acasa unde ma asteapta o veste destul de nasoala Timisoara a pierdut cu Ajax scor 1-2. Trec rapid peste vestea asta cand aflu ca filmu cu Basescu pugilist e facatura...nah macar atat ca daca nu era facatura eram tare dezamagit.

Se apropie weekendu si gandul imi zboara la alegeri nu stiu de ce insa sunt foarte preocupat de ce se va intampla poate si datorita "noroiului" care zboara din aceasta confruntare ...SUNT REVOLTAT. De ce ? pai cum dracu merge Geoana cu alaiu lui in Timisoara si il vrajesc pe Ciuhandru ca vezi Doamne daca il sustin la alegeri o sa accorde o mai mare atentie proiectelor din Timisoara ?!!!! cum vine asta ? eu nu inteleg ...adica daca ma sustii o sa fiu corect cu tine...daca nu, puneti pofta in cui....Nu stiu toate datele problemei insa din cate am cetit prin presa cam asta reiese ...si mi se pare PENIBIL. Macar Basescu se lauda ca o sa fie presedintele tuturor romanilor... In fine pana la alegeri mai am o tura de boulder de dat in Munchen, tura care desi era foarte asteptata am fost nevoit de mama natura sa o abandonez lovit fiind de o infectie la amigdale. Uite asa stau la pat aproape o saptamana cu febra dureri groaznice de gat si muuult mult somn...macar atat :))
Cand am inceput povestea asta ma gandeam ca o sa fie ceva fain cu multe activitati gen karting, boulder, alegeri, etc etc....a iesit ceva destul de sec ....ata e ce sa fac poate alta data.
Pana una alta vreau sa va recomand la toti urmatorul link: http://agenda.liternet.ro/articol/10158/Ruxandra-Anton/Insectarul-de-vise-Labirintul-Irinei-alb.html si daca aveti ocazia sa vedeti ceva in regia lui Eugen Fat va recomand din suflete :)

Sarbatori Fericite si multa sanatate la toti si sa ne revedem cu bine la anu !

1 comment:

Papillon said...

si noutati? noutatile nu ni le dai? cu exemplificari in imagini?