Tuesday, April 27, 2010

PADani 2010

Nah ca am fost si la PADani, imi doream de mult si as putea spune ca a fost unul din "proiectele" mele pentru anu asta iar faptul ca am reusit sa merg ma face deosebit de ...fericit :).
Desi am mai fost in zona acum cateva saptamani pentru a prospecta terenu trebuie sa recunosc ca de data asta mi s-a parut si mai fain !! cine stie poate ca data viitoare o sa mi se para si mai si...:)) A fost foarte fain, si ce mi-a placut in mod deosebit a fost atmosfera...am mai participat eu la concursuri de boulder insa doar in sala unde parca tensiunea concursului e mai mare, sau ma rog acolo tot timpul constientizezi ca esti la concurs...aici in schimb nu am avut nici o taina...adica de la inceput pana la sfarsit am fost deosebit de relaxat si chiar am savurat fiecare incercare...as vrea sa spun fiecare traseu reusit insa nu au fost prea multe :)).
Hai sa va spun cum a fost...desi ma culc tarziu pe la 12 noaptea la 5 ma trezesc singur si nu mai am stare in pat...asa ca desi ceasul trebuia sa sune la 6 eu la 5 :50 eram deja pe drum. Ajung la destinatie inainte de ora la care incep inscrierile (09:00) si gasesc si eu un loc de parcare ...nu a fost greu sa imi dau seama unde sa parchez ca era plin de masini cu boulderisti ...insa cam toti stateau in masina sau pe langa...numai unu' batea satu in lung si in lat evident fiind ca ardea de nerabdare ....ca si un copil nerabdator sa primeasca jucaria preferata...si da, este intr-adevar un copil...se numeste Adam Ondra si am avut placerea sa schimb doua vorbe cu el si chiar sa ne pozam....iar la sfarsit ne-am strans mana urandu-ne succes si toate bune :))

io cu Adam Ondra

Cateva cuvinte despre Adam...este foarte modest poate prea modest mai ales ca era inconjurat de lumee care stia cine este...cand m-am indreptat spre el s-a oprit timid nestiind de ce ma indrept spre el...m-am si speriat sa nu creada ca am ceva cu el :)) cand i-am explicat ce vreau s-a mai relaxat ... trebuie sa recunosc ca m-am simtit coplesit ca am avut ocazia sa il intalnesc si chiar si acum ma gandesc ca am dat mana cu unu dintre cei mai buni cataratori din lume ...si sunt convins ca va mai "dovedi" multe limite....

no comment...

Intre timp au inceput inscrierile si ne-am inscris amandoi (l-am lasat pe el in fata :)) ) dupa care nu prea l-am mai vazut in sensu ca desi ma gandeam eu sa merg sa trag ceva poze/filmulete cu el in actiune tot timpul am spus ca o merg cand fac pauze...numa ca de fiecare data cand drumurile ni s-au intersectat facea si el pauze :)).


lume multa ...vreme excelenta

Fata de data trecuta cand am fost aici acum e plin de lume, toti bolovanii fiind inconjurati de saltele (de multe ori nici nu am folosit salteaua mea :)) ). Din ce am observat nivelu celor prezenti a fost foarte ridicat...si m-am simtit un pic aiurea ca ma chinuiam pe niste trasee foarte usoare ...insa pentru mine destul de grele.


lumea ...lume

Fiecare participant a primit o brosura cu zona cu bolovani explicatia cum se ajunge la fiecare traseu fiind mai mult decat clara plus ca mai erau si anunturi langa bolovani si astfel stiai tot timpul unde te afli. La inceput am zis sa incerc ceva usor si am inceput cu un 4....insa nu prea mi-a iesit la prima incercare...pffff frustrare maxima mai ales ca regulamentu spunea ca la barbati se puncteaza incepand de la 5A. M-am mai linistit cand am vazut ca nu doar eu am probleme la traseu respectiv...ba chiar toti care am vazut ca l-au incercat...in fine pana la urma l-am facut insa am transpirat bine :)) Am avut cam aceasi senszatie ca si in Fontainebleau cand am avut nevoie de ceva timp sa ma obisnuiesc cu stanca...


main area...

Dupa ce m-am incalzit sau ma rog m-am mai obisnuit cu stanca am inceput sa ma simt mai bine si chiar am fost foarte multumit de mine ...mi-a iesit un 6B si un 6A si mai multe 5A, 5B,5C-uri...insa a fost foarte interesant ca erau trasee de 5A care le-am muncit insa nu le-am dovedit... exista in zona toate tipurile de trasee, cu riglete mici si dureroare (astea ma depaseau), cu scurte (astea imi placeau), pe spate, fete cazute, fisuri, kanturi, jumpuri...tot ce vrei....inclusiv high ball-uri :))


greucenii..si un traseu "vedeta"

Regulamentu concursului mi s-a parut fair adica fiecare primea un carton unde sa isi treaca rutele insa doar primele 8 cele mai dificile erau punctate, bineinteles fiecare grad primea un anumit numar de puncte....cu cat mai greu cu atat mai multe puncte. Nu stiu pe ce loc m-am clasat insa nici nu ma intereseaza ...oricum am fost doar o zi din doua... si chiar daca as fi ultimu tot sunt bucuros ca am participat si daca oi fi sanatos ma duc si la anu :)) Pentru mai multe detalii legate de clasament si alte poze a se vizita : http://www.lezec.cz/index.php. Acum uitandu-ma pe clasament observ ca nu sunt trecut ...si cred ca explicatia este ca am predat foaia in prima seara la camping unui organizator destul de aburit :)) in mod normal cartoanele cu rezultate predandu-se a doua zi de concurs....


foaie mea de concurs...

Timpul a zburat foarte repede, la fel ca si pielea de pe degetele mele :))...insa asta e mai putin important. Mai aveam in plan multe trasee pe care doream sa le incerc insa deja se facuse ora 18:00 si pe mine m'astepta drumul spre casa. Asa ca dau o fuga la camping sa predau foaia si sa cumpar un topo cu toata zona...la inceput a fost destul de greu sa gasesc ce cautam ca toata lumea era pusa pe distractie...berea si vinu curgeau cu debit maxim...iar pe scena canta o formatie...hard...rock :))


boulder, rock si voie buna = PADani

Pana la urma am reusit sa cumpar si topo-ul mult dorit asa ca pe viitor sa nu mai merg la balaurit :))...si apropo de data viitoare abia astept sa merg din nou in zona ...:)) dar deocamdata sunt in recuperare...de amprente :))

Si nu as putea sa inchei fara sa exult de bucurie : BINE HORICA !!!! -> dupa cum am stabilit...ne vedem la HCO ;)

3 comments:

Anonymous said...

Iarasi ai facut-o lata!....in sensu' bun. Asta da exemplu de entuziasm. Asta-i spiritu'! Numai bine.

Cristi Trandafir said...

entuziasm si dorinta ...exista...bubui chiar :))

intre timp am aparut si eu in clasament....si cica nu is ultimu :))

http://www.lezec.cz/clanek.php?key=8610

Duct Cleaners Silver Spring said...

Hello mate great blogg post