Sunday, May 16, 2010

Teluri...

Pentru anu asta am avut cateva...hai sa le spunem proiecte, sau mai bine zis mi-am propus sa ajung in cateva locuri mai exact la unele evenimente. In primul rand a fost PADani, festivalu de boulder outdoor unde sper sa merg si la anu, dar mai cu seama acum ca stiu zona cat de cat imi doresc sa mai fac cateva iesiri in zona. Urmatorul tel a fost tot legat de catarat si anume sa particip la HCO 2010 aici mi-a placut atat de mult incat am ramas fara cuvinte :)….rezultate, poze, feedback-uri la http://www.alternativetm.ro/hco2010

Cu Dani si cu Clopu' de la HCO

Unul dintre telurile care nu e legat de catarat este sa particip la Maratonul Regensburgului. Am spus acum cateva postari ca am inceput sa alerg, fara a preciza exact motivul, ei bine unul dintre motive a fost acesta si anume ca ma pregateam intens sa particip la primul meu maraton….acum sa fiu sincer nu a fost chiar maraton la ce am participat eu ci mai exact o proba a evenimentului “Regensburg Marathon”…mai exact proba de 10 km :) …sa nu radeti ca a fost foarte greu !! mai ales pentru un fumator ca si mine !
Am ajuns la limita sa ma inscriu si sa primesc numaru de concurs si chipu care masura timpu si ma trezesc in marea de participanti la start. Circulatia blocata pe tot parcursu traseului …lumee pe tot parcusu…din cand in cand la intersectii-le mai mari erau scene unde cantau formatii, incepand de la folk, rock pana la muzica traditionala bavareza.

ala in alb sunt eu...tarandu-ma spre finish

Pe tot parcursu oamenii de pe margine care sustineau alergatorii aveau fie tobe, fluiere sau alte instrumente de facut galagie…si daca nu… aplaudau si incurajau din toti rarunchii :) motiv pentru care stick-ul meu cu muzica nu prea si-a facut datoria…adica mai degraba auzeam tobele de pe margine decat melodiile de pe stick :). Nah da oricum dupa o perioada am reusit sa ma obisnuiesc cu ideea si in capu meu rasuna un mix Metallica ba cu muzica bavareza, ba cu alte zgomote ciudate :).

rehidratare...cu medalia la gat

Nu mi s-a parut extrem de greu mai ales ca m-am antrenat cam pe aceasi distanta insa poate ritmul mai ridicat m-a facut sa ajung la final destul de stors…atat de stors ca doua zile am dormit cot la cot cu Lucas :)

Lucas

Am primit si diploma si medalie de finisher…asa ca sunt mandru nevoie mare si cine stie poate la anu ma bag la un semi-maraton adica de 20 km.

Urmatoru tel iarasi nu are legatura cu cataratu, este sa particip la un fel de maraton pe echipe, ideea fiind ca fiecare membru al echipei sa parcurga o etapa iar la final sa se alerge ultima etapa in formatie intreaga. Distanta total este undeva la 100 km insa fiind 10 participanti si 11 etape vine cam 10 km pentru fiecare coechipier. Sper sa reusesc sa ma prezint si aici mai ales ca mediu de alergat o sa fie mult mai frumos. Mai multe detalii la: http://landkreislauf-regensburg.de/
Sa auzim numai de bine…

2 comments:

Calin.Crainic said...

FELICITARI! sunt mandru ca sunt coleg de club cu tine, Cristiane!

Cristi Trandafir said...

Multumesc Caline!!! dupa cum povesteam noi...Oldies but Goldies :))