Monday, August 27, 2012

Complicat

Nu am mai scris demult si sincer si aceasta postare o scriu destul de "chinuit". Am ajuns la concluzia ca e cam pierdere de vreme blogu meu, si asta din mai multe motive. In primu rand sunt chestii banale din viata unui om si asta nu ar trebui sa fie ceva de pus public pe net. In al doilea rand m-a cam luat avantu cu facebook-ul si imi e mai usor sa pun cate o poza acolo decat sa trag cate o poveste aici. Si nu in ultimul rand am ajuns la concluzia ca petrec cam multisor timp pe net si ar fi mai indicat sa fac ceva mai util in viata asta care si asa zboara asa repede …nah ca sunt si nostalgic acum :). In tot timpul asta am avut cateva zvancniri sa scriu ceva insa m-am lasat bagubas, chiar daca blogu pe tema politicului il aveam scris si doar astepta sa fie "publicat". Am stat si m-am gandit oare ce rezolv ? Am ajuns la concluzia ca politica e cea mai mare curva…asa ca am decis sa nu o mai fut de ameaza sa nu iau bube :P (despre chestiile urate cuvinte pe masura ;) ).
o faleza f faina
A doua tentativa am avut-o dupa iesirile la catarat in zona Imst alaturi de Catalin unde am de gand sa revin foarte curand, precum si dupa iesirea in Zillertal cu o frumoasa gasca Alternativa si nu numai ;)
la boulder
Mi-am zis ca trebuie sa astept mai multe motive sa scriu ceva decat ca m-am dat pe septari sau m-am scremut pe probleme de boulder. Si dupa a doua vizita in Zillertal de anu asta am simtit ca acel ceva m-a atins la corason. Chiar daca nu am fost la catarat a fost ceva deosebit si simt cum noi orizinturi se deschid in mintea si in sufletul meu. Aceasta a doua iesire am petrecut-o in saua bicicletei, si nu orice bicicleta ci bicicleta neveste-mi, mai exact cel mai bun mountainbike din familie.
 in drum spre cota 2k
Dupa ce ma pus dracu sa curat bicicleta, prima data in viata mea, am ajuns tot la mecanic cu ea deoarece am reusit cumva sa o dereglez, in fine la startul aventurii m-am prezentat zic eu destul de onorabil, chit ca dupa doua zile a trebuit sa schimb sabotzii de frana insa avandu-l alaturi pe Iuli am trecut cu bine acest hop….sau ma rog m-a trecut Iuli hopu ca eu stateam alaturi si dadeam din cap ca un tont.
 pana la urma am fost pana pe creasta din spate
Deci am petrecut 5 zile in Zilertal in care am “reusit” sa nu ne tinem de planu initial care suna ceva de genu 2 zile bike una pauza si uite asa au iesit 5 zile de bike extrem (zic eu) in care m facut o tura mai frumoasa ca si alta. In fiecare zi am ajuns la peste 2000 metri altitudine. Si am bagat catre 50 km in medie pe zi, uneori mai mult alteori mai putin.
Iuli
Am trecut „pragu“ in Italia de doua ori odata pe jos fiind nevoiti sa lasam bicicletele mai jos odata pe biciclete. Imi este foarte greu sa descriu in cuvinte cat de fain a fost, mai ales ca am transpirat la greu pe uracari iar pe coborari strangeam din buci pana la limita, poate din cauza asta dupa fiecare tura abia asteptam sa vizitam vreun restaurant mai domnesc sa ne cacam zdravan.
aici eram cu un picior in italy
Chiar zicea Iuli ca daca ar fi sa descrie in 3 propozitii iesirea asta ar fi ceva de genu: “Ne-am dat cu bitza. Ne-am cacat.Si am baut bere”. Este foarte interesant sentiment care ma paste acum, stau si ma gandesc cum injuram si eram epuizat la urcarile criminale, atat pe sosea cat mai ales pe potecile montane, sau cum cedam nervos pe coborarile singletrail (mai exact eu o luam pe “chicken way”) pe care Iulian plutea elegant, si cu toate astea abia astept sa revin !
 dupa un urcus serios
Nu am sa intru in detalii tehnice, in primu rand pentru ca sunt convins ca nu e nimik extrem de spectaculos in al doilea rand nici nu ma pricep asa ca am sa las cateva grafice si pozele sa vorbeasca. Grafic prima zi aici. Pe final as dorii sa fac un apel umanitar, stiu ca multa lume care e interesata deja a aflat ba chiar a si actionat insa ma gandesc ca poate exista si lume care nu a auzit de subiect si ar fi frumos sa actioneze. Redau mai jos un mesaj foarte important care pe mine nu m-a lasat indiferent si chiar m-a pus pe ganduri serios:

No comments: