Monday, July 25, 2011

Amalgam de Iulie..

Mi-am cam pierdut motivatia sa scriu pe blog, cred ca incep sa realizez ca ceea ce fac eu nu prea reprezinta material de blog...totusi sa nu le dau satisfactie totala celor care imi doresc sfarsitul in ale photo-blogo-sferei si am sa incerc sa mai scriu asa rezumate cu ceea ce fac. Desigur am sa va plictisesc cu lucruri marunte si posibil ne-importante asta pana cand voi avea si eu ceva reusite demne de bagat in seama :)
Deci luna iulie as defini-o ca fiind una lejera si cred ca poza asta o caracterizeaza cel mai bine...

a se ignora purecii jucausi de pe pieptu bine lucrat la sala ...

Au fost cateva iesiri in Frankenjura in care sper ca i-am trezit interesu pentru zona asta lui Catalin, pe care il inteleg perfect de ce iubeste Alpii.


Simo intr-o forma de zile mari...

Am descoperit insa o alta zona din apropiere care pe viitor merita exploatata atat pentru frumusetea peisajului cat si pentru falezele ei de catarat. Cam asta ar fi concluzia mea dupa o tura la cocotz in Konstein

un 7+ adevarat...proiect de proiect

A urmat o iesire foarte faina in Zillertal, imi e si greu sa expun in cuvinte cat de fain a fost, incepand de la surpriza placuta cu vremea excelenta in ciuda prognozei, continuind cu oamenii super faini cu care m-am intalnit acolo, si nu in ultimu rand locul de vis unde abia astept sa ma reintorc.


Coperta...

Reintors in Regensburg am inceput sa lucrez asa timid la un proiect ce nu demult mi se parea imposibil. Acum insa incep sa cred ca pot sa fac un traverseu de 7A....da stiu ca suna ceva de genu mission imposible ...adica Trandafir sa faca un 7A insa am reusit sa leg 2 din 3 parti ale traverseului....asa ca am inceput sa visez frumos.

Boulder near Regensburg from Cristian Trandafir on Vimeo.



Sa vedem insa ce ne rezerva Augustu...




2 comments: